3/12 08

Då var det december, december och 21 dagar kvar till jul. De här 21 dagarna kommer gå så otroooligt fort. Fortare än vad man kan ana. Nu har jag i alla fall fått upp julpynt i huset och 2 julklappar är inhandlade. Bara sisådär 18 stycken kvar, inte lika kul.
Har tänt massa ljus, trotts att det är mitt på dagen så är det mörkt. Men som sagt det är ju december, det brukar vara så då.
Så tyst och lugnt, riktigt skönt faktiskt. Ibland är det bästa sm finns att vara ensam och bara göra ingenting, eller gå runt och pyssla med vad man vill.
Tittade på julkalendern igår, stackars barn, inge juligt alls, mer vitt och sterilt. Och vad var dealen med hönorna? och gubben med ett halvt äggskal på huvudet. Nej tack vet jag pettson och findus. Haha, så efterbesvikelsen med julkalendern så satte jag på min dvd med pettson och findus julkalender.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0