Jag hade en gång en vän, del 2.

Tidigare så skrev jag et inlägg om en gammal gammal vän som jag inte hört av på ett år ungefär.
När han fyllde år för någon veckan sen så skickade jag ett medelande och trot eller ej men han svarade, dock inte allt för euntiastiskt (ingen jäkla aning om hur det stavas)
Svaret löd ungefär såhär : Det var inte igår, tack så mycket.

Men vad hade jag förväntat mig egentligen, att han skulle bli överlycklig och jag skulle göra hans dag. Haha, njaäää...

Men, i alla fall:P

Kommentarer
Postat av: Aleksandra

fikk du inte nått mer til svar??? mee ring på dørren nångång då? han borde ju inte vara sån?? du er ju sååååå lovelyu.. me love you long time:P

2008-12-04 @ 17:35:13
URL: http://aleksandraalexandersen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0