Jag hade en gång en vän, del 3.

Hör och häpna så va det inte allt som jag hörde av honom.
I fredags kväll så fick jag ett till mess, där det stod,
 
"jag blev helt paff, var nog inte redo för att höra av dig igen"

Vilket gjorde mig minst lika paff att få ett mess tillbaka, så svarade med att jag blev lika paff nu när han hörde av sig och att "inte redo" lät som att det inte hade varit en positiv överaskning.
Vilket han till och med också svarade på, med: Beredd är mer rätt ord.
Inte svarat på det, vet inte riktigt om jag tycker att beredd klingar så mycket bättre än redo?

Haha, drama, shit vilket tråkigt liv man kan ha när detta är en happening.

Andra advent, noll julkänsla trotts julmusik, röda dukar på borden och mossa tamejfasen överallt.

Planerar en längre resa till london med eventuell praktik framåt våren. Beroende på hur skolan vill lägga upp vårat projektarbete, och beroende på hur mycket pengar jag kan få tag i, så vore det najs att göra praktik av projektet och göra praktiken i London. Och det största problemet i så fall blir boende. Ingen som har en lägenhet till övers för billig peng i några veckor, soom råkar ligga i london?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0