Jag har ett litet problem.

Jag har ett litet problem jag skapat helt för mig själv. I min utbildning så finns det något som heter Projektarbete.
I det här projekarbetet får man göra lite vad som, som har något med min utbildning att göra.
Jag har fnulat lite på det där, och har kommit fram till att jag vill göra ett projekt av att praktisera, alltså ha praktik. Finemang, men jag vill inte göra det i sverige.

Antingen Oslo eller London, London är egentligen bäst för att då får jag en grym engelska övning på samma gång, dessutom bussiness engelska.

Men vilket land jag än väljer så behöver jag någonstans att bo under 6 veckor eller vad det blir, tänkte om jag väljer London så vill jag ha en vecka innan praktiken och "bekanta"  mig lite, har ju trotts allt aldrig varit där.

Men det är fortfarande boende som är ett problem, kan faktiskt inte bo på hotell så länge det har jag inte råd med ens i min vildaste fantasi. Men klart det vore najs. Men jag har nästan bestämt mig, jag vill verkligen göra den i London för o just öva på engelskan. New york vore ju helt klart coolast, men går åt lite mer cash då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0