Dammsugarpåsar

Det verkar vara ett återkommande problem, det är ju inte så att när man väl har 2 kvar i paketet så köper man nya. Utan det är när man använt den sista så pass länge så den är knökfull som man kommer på att shitt, det där var ju en sista. Så slänger man den och tänker vad skönt, en ursäkt till att inte städa.
Glömmer bort de jäkla påsarna några dagar och dammåttorna har raveparty på golven. Då gott folk är det helt plötsligt panik. Man (läs jag) åker till claesohllson, och försöker klura ut i denna djungel av dammsugarpåsar, två st modeller, vilken som kan tänkas passa i min dammkäkare.
När allt är omärkt och inget står någonstanns så tar jag en random.
Som jag nu, i snart 2 timmar suttit och modifierat för att få att passa. Mitt annars så uthålliga tålamod börjar tryta, svetten lackar och det är ännu stökigare än när jag började.

Nästa gång jag är på ett ställe som säljer dammsugarpåsar, av fler sorter än två lovar jag mig själv dyrt och heligt att köpa upp hela lagret. Amen.


Kommentarer
Postat av: mrDustbag.se

Hej Stina!

Om du mailar oss märke och modell på din dammsugare så ser vi till att ordna rätt dammsugarpåsar till dig. Det ska inte behöva vara så besvärligt.

Mvh,

MrDustbag

2008-11-05 @ 21:24:12
URL: http://www.mrdustbag.se
Postat av: Anonym

hih söt du är hjärtat ;D puss /jeska ;)

2008-11-06 @ 10:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0