Ett slag av saknad.

Hittade en tröja och hittade det jag skulle ha på panduro. Sökte även jobb där och hör och häpna så höll de precis på att anställa, dock bara säsongsarbetare, fram till jul. Men hey, det är i alla fall en månads jobb. Så ska in i morgon igen och lämna ett cv till dem. Var en sur gammal tant som var butikschef.
Men såna är det ju i så fall inte första gången jag stöter på.
Oh, hoppas verkligen, verkligen.

Men sen när jag var klar på panduro så satt jag på en bänk på sveavägen i regnet och tog en cigg. Helt plötsligt från ingenstans så saknade jag. Saknade något jag aldrig haft.
Men saknade skratten och långa telefonsamtal om ingenting. Saknade att ha det. Vad det nu var.

Mitt fina beslut fick sig en törn.


Kommentarer
Postat av: Aleksandra

hoppas du får jobben.. ja jag vet precis det dær med och møta nån.. tror alla kænner så.. men det er så tragiskt varfør ska man bara se bort. tycker man ska vara lika dan i fyllan som i vanligt..

puss puss love you

2008-11-11 @ 20:52:49
URL: http://aleksandraalexandersen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0