Gucci, Chanell och lite Armani.

Har verkligen analyserat vilka rubriker och vilka inlägg som ger flest läsare. Slutsattsen är att när du döper ditt inlägg till antingen något som handlar om sex, eller något som har med något mode aktigt att göra så skjuter läsarna i höjden.
Så Från och med nu ska alla inlägg heta Gucci och sperma.
Nej, kanske inte. Men skulle deffinitivt öka läsarantalet.

Men tänk om alla som läser det här kunde kommentera också :D Det vore ju inte fel. Fick faktiskt en kommentar idag av min favorit bloggare. Vilket gjorde mig mycket happy.
Skinheadbarbiedoll, ja katter är mycket fina varelser, men min bodyguards korvar luktar inte rosor. Haha, but still love him.

Har faktiskt julpysslat, 3 kort blev det idag. Glitter tamjefan överallt och lim upp till armbågarna, men det kostar att ligga på topp. Det jobbiga är bara att glittret letar sig in överallt. Man kan dammsuga, sopa och torka men ändå glittrar det i hela lägenheten.

Hm, otroligt ointressant inlägg. Meen, men mitt liv är ganska ointressant=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0