Lördag/Söndag Första advent.

Har inte fått upp ett ända julpynt, inte en pinal, fått ner det från vinden, men nu ligger det utspritt på vardagsrumsgolvet i stället. Mycket vackert.
Som sagt har jag noll julkänsla, har en mensvärk som är utan dess like, jag är pigg som sjutton och borde sova för länge sen. Har tusen saker att göra i morgon, kommer inte ens hinna med hälften och dessutom vet jag, att jag kommer ha en läskig mensvärk i morgon med.
En sån som gör att man vill spy i tv och bara dö ungefär.

Har verkligen verkligen sett fram emot att gå på julmarknad och sen fika med vänner, men kommer vara ett helvete om jag ska dras med mens skit helvetes värken. Som att ja skulle föda trillingar. Scooore!
Inte för att jag klämt ut sådär jätte många trillingar men ja. skit samma.

Ångest, ångest ångest ångest.

Maaaaaaaaassa plugg att göra med, som jag verkligen inte förstått. Jag kan inte, läst det hundra gånger om nu men det vill inte in. Så måste få mamma att hjälpa mig igen. Haha snart är det hon som läst en kurs i företagsekonomi. Skönt att det snart är över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0