Måndag 3/11 08

Slog mig precis när jag skrev 3/11 att det går lite väl fort. Redan november, snart december. Insaine.
Åker till London om en månad tror jag, om vi fått ihop tillräckligt med cash tills dess. Men det hoppas jag, annars får det bli om två månader. Fast iofs, det kanske är finare på våren, eller det är klart att det är finare på våren, men är det värt att vänta så länge?
Då kommer jag fått ihop tillräckligt med cash för o åka till typ Thailand. haha, förmodligen varmare där:P

Helgen har varit lugn och skön faktiskt, inget speciellt alls som hänt. Precis vad jag behövde.

Inte ens märkt att det blivit höst än typ, mindre höstdepp åt mig :D 

Undrar hur nyår ska spenderas, vore kul att för en gångs skull hitta på något ordentligt och inte bara sista-minuten-fest. 
Någon som har ett nice landställe?:D Mitt är ju tyvärr sålt =/ Annars hade det verkligen varit perfekt, man kunde sova 10 pers, i säng. Sen fanns massa madrasser och shitt, så kanske en 15 pers, och sen kunde man bergis klämt in några till:P

Ikväll vankas det vin, mat och vänner :D redigt nice. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0