Tålamod.

Jag är född utan tålamod, vilket egentligen är konstigt. Eftersom jag dessutom är född med otur.
Idag har varit en riktig otursdag, allt har mer eller mindre gått emot. Missade till och med bonde söker fru.
Vilket jag blev väldigt arg för att jag gjorde, men sen fick jag ett lyckorus när jag kom på att man kan kolla på det på hemsidan. Så myser ner mig i soffan i hopp om att få en halvtimmes underhållning. Men ack så fel man kan ha, datorn fuckade upp alltihop så blev istället 20 minuters tålamodstest. Ljudet låg ljusår före bilden och det hackade sig var tredje sekund.
Hade det inte varit för att jag är fattig och lagt ut massa pengar på datorn hade den på riktigt åkt ut från ballkongen nu.

Det var allt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0