Tanja söthjärta!

Min mail är inte riktigt med på noterna idag. Vet att du läser, så skriver här i stället, lite roligare =D

Jag mår bra, under omständigtherna är det faktiskt riktigt bra. Har dock fått grova sömnproblem av någon anledning. Vaknade vid 3 inatt och varit vaken sen dess, kunde inte alls somna om. Snöstorm ute och som vanligt försökte jag lösa världsproblemen i huvudet, ingen bra kombo om man vill sova.

Så, redan varit ute på min dagspromenad, i snöstorm och minusgrader. Haha, mysigt på sitt sätt, komma in och tända massa ljus och mysa. Helt underbart! Såå nu ska jag sätta igång en gigantisk panna kaffe, så jag håller mig vaken hela dagen. Kommer bli en utmaning bara det:P

Har satt igång min favorit winnerbäck skiva, och till min förfäran upptäckt att min favorit låt är så hackig så skivan helt och hållet hoppar över låten =/ Måttligt irriterande. Otroligt nödvändigt vetande.

Går det bra på jobbet?

Det är otroligt mycket snö ute, sjukt fint och ovanligt. Förra året var det ju inte snö i mer än några timmar i stöten.
Funderar på att ha en glöggkväll, bjuda hit några och snacka lite skit. Vore något det, om det är någon annan i bekantskapskretsen som läser, låter det som en bra idé? Aleks?
Du är ju såklart inbjuden du med, men kanske lite långt o åka från london, Thihi.

Hur går det med han du trodde du var lite intresserad av? Hänt något på den fronten?

Din idé med att vi kommer när sonya kommer tycker jag låter som en otroligt bra idé, dessutom är det säkert lite trevligare när det är vår och fint istället för mitt i vintern. Eller vad tror du?


Fan, vad jag saknar dig! Helt otroligt, slog mig bara sådär. Kom hem, Stockholm är inte detsamma utan dig.

By the way så blev kaffet som tjära. Lär få en hjärtinfarkt om jag ska dricka upp det här. Men smällar man får ta.

Haha, annorlunda svar det här blev, skriver precis det som ploppar upp i hjärnan, eller ja, de inte alltför konstiga sakerna som ploppar upp.

Du måste komma hit, så får vi ta en roadtrip =D=D Det vore sjukt kul, typ åka till gbg över en natt eller något och köpa glass. Eller något varmt kanske. Eller typ ullared, haha det vore jävligt kul. Kan vi inte??? Eller Oslo och hälsa på aleks.
Någonstans bara, inte varit på roadtrip än.

Jag har blivit helt beroende av Chailatte, först var jag otroligt emot det, bara för att det var en fluga. Men damn its good. Köpt hem massa Chaite, baristamjölk och en sån "skumma-mjölk-visp". För att kunna dricka såna hela dagarna, haha.

Eller så åker vi till Tyskland, köper massa billig sprit till nyår. Sounds like a plan. Vad ska du göra på nyår föresten? Vi har ju faktiskt aldrig firat tillsammans :O:O:O

Nu blev det här ett otroligt långt inlägg och svar också för den delen. 
 
Hope to hear from you soon my love, take care and I love you!

XXX
Stina





Kommentarer
Postat av: Aleksandra

du vad ska du från den 8 til 11 desember.. hitta flyg før bara 600kr.. tror jag kommer... =) om du vil altså.:P ge meg svar i løp av kvællen så bestæller ajg i kvæll:P puss puss

2008-11-25 @ 17:09:20
URL: http://aleksandraalexandersen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0