Torsdag 13/11 08

Håller precis på att laga lite mat, pasta med baconsås blir det. Enkelt, gott och snabbt.

Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med idag. Förmodligen blir det julkortspyssel, för att hinna med alla fram till jul. Men det är barta roligt.
Tänk om man kunde livnära sig på att göra julkort, då skulle jag bli en lycklig männska. Pyssla är nog det roligaste jag vet, skulle kunna göra det hela dagarna.
Men tyvärr betalar ju inte det några hyror eller mat på bordet, än så länge. Man vet ju aldrig.
Kanske kommer upp några bilder sen på mina alster.

Ja, thats it.

Kommentarer
Postat av: Aleksandra

heeej.. du får laga ett til meg med.. =) jag kækar frukost nu. och det er typ lunch tid, eller middag hahaha..

2008-11-13 @ 12:53:58
URL: http://aleksandraalexandersen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0