Torsdag 20/11 08

Fast egentligen är det ju fredag.

Varit på middag idag, mycket trevligt faktiskt. Blev bjuden på Julbord den 11, kommer bli mysigt =)
Annars har jag inte gjort ett skeat, skjutit upp pluggeriet en dag till, så i morgon har jag en hel drös med saker att göra =/ När ska jag lära mig egentligen, känns som att jag är lite av ett hopplöst fall när det gäller att skjuta upp saker till sista sekund.
Men men, Det blir nog bra tillslut. Alla de jobbiga ämnena avklarade nu i alla fall =D helt underbart faktiskt.
Ser fram emot nästa termin och marknadsföring, det tror jag är grymt kul.
Om det visar sig vara det ska jag nog försöka läsa lite fler kurser som rör ämnet, vore otroligt kul att jobba med det. Jag och aleks på en egen pr byrå:P det vore något det.
Eller vad tror du?

Oh, min darling Emma ringde idag och hade lyckats hitta ett ställe där det fortfarande fanns kvar av glögg 08 :D:D:D
Och om det fortfarande finns kvar i mörra ska hon köpa två till mig =D underbaraste emma:D
Stället är tillsvidare hemligt, så inte någon får för sig att köpa min två x:P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0