Fredag 24/10 08

Allt börjar kännas riktigt bra, inga orosmoln kvar på himlen och mitt hjärta vet precis vart det vill.
Men tack för allt, ändå. För mig var det på riktigt.  
Då var det bara att hitta tillbaka till livet. Att hitta Stina igen kanske? Det jobbiga är att hon verkar ha gått och gömt sig rejält den här gången. Men hon kommer nog fram när hon tröttnat på att sitta och trycka i något hörn. Det brukar hon göra =D schittso.

Idag ska jag försöka hitta ett par mysiga sockar till stövlarna jag fick av farmor igår. Så otroligt Vintage :D sjukt fina.
Sen en mössa, vantar och halsduk. Försökt få farmor att sticka en sån jag vill ha nu i tre år. Det blir aldrig som jag vill, så nu ska jag tamigtusan köpa en. Lär ju spara pengar på det ändå, än att gå o köpa massa garn varje år.

Ikväll får vi se vad som händer, det är ju löningshelg så lite öl hade ju inte skadat :D Men iofs har lite öl någonsin skadat?
Måste ju fira :D att jag inte är en förvirrad jäkel längre:P Eller ja, i alla fall inte såå förvirrad.

Men först köra runt på invalidEmma <3. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0