Fredag 3/10 08

Japp då var det fredag, lite för mycket alternativ den här helgen faktiskt och jag med min beslutsångest får det lite svårt.
Ut i stan eller chilla?

Vaknade påtok för sent idag, hade satt klockan på halv 11, men lyckades på något sätt fiffla av det så vaknade inte förrän vid 12 av att posten kom. Hm, vet inte riktigt vad jag ska göra av den här dagen. Snart halv 3, och ingen aning.

Vore mysigt att åka till farmor, ta en promenad runt munkholmen. Sen hitta på något trevligt ikväll och i morgon kväll. Är inte sådär supersugen på utgång faktiskt. Harry B James, hmm, sist blev jag utskälld i toakön fick vänta 25 min på min drink och hade sönder min sko. Men vadfan kan ju bara bli bättre =D
Haha, hur fan ska jag kunna bestämma mig alltså. Kan ju iofs åka till Sigtuna nu och sen åka hem i morgon. Det funkar ju det med. Men då måste jag hitta en tröja att ha på mig i morgon. Brist på "höstpartykläder".

Hmm, kanske kan få med mig emma till typ väsby centrum eller något. Kista till och med kanske.

Jaja, tål att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0