Inte det nej...

Ringde precis min boss för att kolla när jag behövde komma ner för att fylla i den där jäkla rapporten. Då säger hon att jag inte alls ska jobba idag, tack det var ju trevligt att få veta nu såhär en timme innan.  Fast det har ju gjort att jag är vaken, klar och påklädd klockan 9, hela dagen på mig att göras något vettigt.
Skrivit en lång lista på saker jag glömde köpa när jag var och handlade. Jag glömmer alltid tusen saker, vad jag än ska göra. Jag har hört någonstans att man glömmer saker för att lära sig och komma ihåg nya. Det är min ursäkt.

Så snart iväg och handla, känns lite pinsamt att gå nu, när de precis öppnat portarna. Iofs kan ju gå och göra pensionärerna sällskap och köra med dom tills de öppnar.

Ska försöka mig på att göra en gulasch idag, det blir spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0