Jag förstår inte.

Jag förstår inte hur du ena sekunden kan vara kall som is och sen nästa utstråla värme så man bränner sig. Jag förstår inte hur du kan bete dig som en fitta utan att ens be om ursäkt. Jag förstår inte hur du tänker eller hur du känner. Jag förstår inte alls vad du vill med något. Jag förstår inte hur du kan vara så hemlighetsfull, jag förstår verkligen inte hur jag ska känna. Jag förstår inte hur jag ska bete mig mot dig. Jag förstår inte hur du fungerar alls och jag förstår inte vad som händer med mig. Jag förstår inte vad du vill...

Och det får mig att känna mig så otroligt patetisk att jag ens lät mig själv dras in i det här. Precis så känns det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0