Låtsas

Låtsas är nog det jag är bäst på här i livet. Kan få varenda en att tro att jag tycker allt är underbart. Jag kan till och med få mig själv att tro det. Då är det inte lite skillat.

Jag låtsas med lite för mycket jusst nu, som jag egentligen inte vill. Det står mig upp i halsen. Men det går inte att sluta, det går faktiskt inte att visa sig så svag. Fast jag egentligen vill fråga varför, vad var det som blev fel, jag vill säga att jag saknar. Men det vore att komma krypande på något sätt. Det klarar jag inte, så istället ignorerar jag och låtsas som att livet leker när vi väl hörs av. Vilket inte kommer fungera som jag vill, kommer bara leda till att allt glider ännu längre bort.
Fast vad är det jag vill då?

" vad jag bryr mig om nu, är att aldrig ge hjärtat rakt ut"

Äsch, jag vetifan vad jag lallar om alltså. Nej, man kanske skulle ta sig i kragen och få tummen ur så det blir något av den här dagen, låtsas lite till.


So happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0