Lördag 5/10 08

Jag och BF bestämde oss igår för att ta en paus, för att reda ut vad vi känner och inte känner. Kommer därför att bo hos farmor ett tag framöver. Det känns konstigt, och tomt. Som att jag tappat forfästet, men den som inte vågar tappa fotfästet för en sekund kommer föralltid att stå stilla.
Jag vill inte stå stilla, vare sig det gäller känslomässigt eller matriellt. Hoppas att det här leder till något bra som gör mig starkare.
Imorgon ska jag ut och ta mig en riktigt lång promenad och förmodligen låna farmors bil och åka till axelsberg för att lämna in tidrapporten. Hoppas bara att det är någon på kontoret. Annars får jag väll lämna den i brevlådan. Med en liten lapp och fråga om någon kan sätta in den i pärmen, eller något.

Fasen, drar mig verkligen för att åka dit, förstår inte varför egentligen :S

Nej nu är det godnatt, börjar bli redigt trött nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0