Mitt i natta

=D I december blir det London. Längtar satan redan, inte just för london egetligen. Snarare för att få träffa skrutten och ha lite uppdatering. Skulle lika gärna kunna vara i Borås eller sveg. Sveg är verkligen en otroligt tråkig stad, om det inte vore för att de hade ett bolag skulle den varit stendöd för länge sen.
Det är som Märsta och arlanda, utan arlanda skulle hela märstas familjer gå i konka. Uscha, aldrig mer Märsta.
Iofs ska man ju aldrig säga aldrig, men försöka, aldrig mer Märsta.
Titta, det började i London och jag kom in på märsta. Skillat, skillat.

Imorgon är det fredag och är lite kluven om jag ska åka till farmor eller om jag ska vara kvar hemma och gå ut på lördag. Tål att tänka på.
Måste i vilket fall som helst hitta en present till Ernst, han fyller 22 på lördag. Och om jag ska ut så borde jag hitta en "gåuttröja". Hmm, hm hm .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0