Onsdag 1/10 08

Glömde helt bort bloggen igår, vaknade påtok för sent och ägnade eftermiddagen åt wow. Sen framåt kvällskvisten så begav jag mig till Sigtuna och träffade emma. Satt på hennes balle, kedjerökte och drack lättöl. Haha.
Vi gjorde tappra försök till att lösa våra livsbekymmer. Men så otroligt klokare blev vi nog inte.

Idag har jag precis vaknat hos farmor. Ska strax gå in på skolans hemsida, lite ångestblandat. Vet att jag förmodligen har en uppgift som ska vara inne idag. Meen, det löser saj. Det gör det alltid.
Ska efter det ta bilen in till stan igen och hjälpa jessca och hennes homie att flytta. Sen blir det middag och mys hos henne ikväll. Blir nog riktigt trevligt.

Jag saknar Tanja bigtime just nu, längtar till i december äntligen få träffa den skrutten igen.

Nej nu börjar jag få bråttom as usual. Haha, har jag inte bråttom till något så ser jag till att få det. Helt otroligt.

Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0