Söndag 5/10 08

Såg nu att jag har skrivit lördag 5 /10, vilket inte stämmer ju.

I alla fall, vaknade för snart 2 timmar sen och hade en låt på hjärnan. Mycket underlig, mycket passande låt. Väldigt konstigt att vakna med den på hjärnan.

"If roses are meant to be red
and violets to be blue
why isn't my heart meant for you
my hands are longing to touch you
I can barely breath
starry eyes that make me melt
right in front of me "

Hm, mår rätt okej idag tror jag. Inte riktigt kännt efter faktiskt, kanske är bäst att bara låta det vara.

"lost in this world
I even get lost in this song
and when the lights go down
that is where I'll be found"

Igår kväll hämtade mamma upp mig sen åkte vi hem till mamma o pappa och tittade på tv, drack groggar på grape saft och vodka. Eller jag drack såna fina groggar. Sen tog jag bussen tillbaka till sigtuna gick av på fel hållplats och var allmänt vilse.

"this music's irresistable
your voice makes my skin crawl
innocent and pure
I guess you heard it all before "

Det var så otroligt stjärnklart i natt, man såg varenda liten prick. Så länge sen jag såg så många stjärnor så fick gåshud och var tvungen att stå kvar ute i säkert en halvtimme. Om man bara hade stått där med någon, kände mig som världens minsta och ensammaste människa.

"mister inaccessible
will this ever change
one thing that remains the same
you're still a picture in a frame
"


Jag vet att jag på långa vägar inte är ensam, men ibland så känns det verkligen så. Men är ensam i sig själv på något sätt.

"lost in this world
I even get lost in this song
and when the lights go down
that is where I'll be found
I get lost in this world
I get lost in your eyes 
so when the lights go down
am i the only one"

Nej, dags att börja den här dagen kanske.

Anouk - Lost, heter låten förövrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0