Torsdag 2/10 08

Japp, idag va det jobb. Börjar klockan 10, 4 timmar av total tristess även denna torsdag. Och som grädden på moset så måste jag ner till kontoret och skriva timrapporten. Kräkas, kräkas, kräkas. Hatar verkligen det, träffa alla jävla nötter. Eller ja okej alla, alla är väll inte nötter men flertalet.
Tycker det är otroligt jobbigt av någon dum anledning.

Måste, måste måste hitta mig ett nytt extrajobb. Funkar inte med 4 ynka timmar i veckan. Ska nog tamejtusan skriva om mitt cv idag och söka massa jobb ikväll. På någon mack eller något. Vad som helst som inte är donken, hemvården eller restaurang kvällstid. Det var kul själva jobbet, men inte så heta tider att sluta när alla gått och lagt sig och gå till jobbet när alla kommer hem.
Butikstider vore fint, eller skifft skulle nog passa som handsken. Fast känns som jag valt fel utbildning om jag vill jobba skifft.

Hade otroligt trevligt igår med Jessika och hennes inneboende Michaela. Väldigt avslappnat och skönt.

Kanske skulle ta timrapporten innan jag börjar jobba, ska ju ändå ta bilen så går ju fort i vilket fall som helst. Så har jag det gjort bara. Varför kom jag inte bara ihåg det i måndags så hade jag haft det gjort nu. Blir lite trött på mig själv ibland.

Nej ett otroligt långt inlägg om absolut ingenting. Tur att det bara är jag som läser skiten. hehe.

over´n out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0