Torsdag 9/10 08

Idag är det torsdag, lite ovant att inte jobba idag faktiskt.

På något sätt är det som att jag ignorerar varför jag faktiskt bor här, i sigtuna och inte i skarpnäck. Kanske borde börja fundera på detta nu. Och göra något av saken.

Jag har de senaste dagarna funderat starkt på att ta ett år i London, för att bättra på min engelska och se något annat. Eller ett år i oslo för att se något annat och jobba med det jag utbildat mig till. Om inte bf vill med, hur blir det då?
För det här är något som jag verkligen vill, jag älskar oslo och jag skulle älska london.
Frågan är vilket som ger mest och är roligast? London ger ju engelskan som på köpet, klart jag blir bättre om jag bor där i ett år. Oslo är mysigt, jag tycker verkligen om staden. I London har jag Tanja och snart Sonya i Oslo har jag Aleks.



Saknar att höra din röst varje dag, saknar ditt skratt. Vad hände?


Hm, undrar vad man ska ta sig för idag, en fika på myntet och sen en tur i bokhandeln vore ju trevligt. Köpte förövrigt en ny t shirt igår och en kofta. Riktigt fina =D
Behöver verkligen tröjor, det är en stor bristvara. klänningar har jag massa av, men tröjor. Så nu har jag köpt 4 stycken på en vecka.

Undrar om man kan spara ihop 30 lax på 5 månader. det blir 6 tusen i månaden. Måste hitta mig ett extrajobb eller leva på 1 tusen i månaden. Innebär att jag måste säga upp min mobil, leva på gatan, inget internet till datorn. Hmm, ett sjysst extrajobb vore ju fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0