En känsla

Something need to be done.
Lyssnar på Hinder, svårt att tänka helt glasklart då.

Jag har en känsla som följt mig i ett par veckor nu, den är helt underbar och kan egentligen bara blir bättre. Men samtidigt som den är så otroligt perfekt så gör den så ont.
Never settle down for anything less then butterflies, det här är absolut butterflies. Så mycket som det kan bli.
Jag kan inte riktigt sätta fingret på rätt ord, men saknar, längar och lycka är nog snarlika känslan.

Samtidigt som jag blir den lyckligaste på jorden så har jag inte varit såhär förvirrad och lost på hur länge som helst.
Jag borde och jag vill bara följa magen, jag är ju faktiskt bara 20. Har hela livet på mig.

Men mycket som måste fixas innan något drastiskt kan ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0