Kvart över 1...

... är klockan.

Jag är otroligt vaken.

Blev ingen klippning idag, får bli av i morgon istället. Det dåliga humöret har hållit i sig, tyvärr. Men i morgon kommer bli en super duper dag. Det är jag helt säker på. Inte tagit min dagliga promme idag så i morgon får det bli en lång en.

Min diskmaskin låter som ett monster, inte bra. Men bara disken blir ren är jag nöjd.

Har egentligen inget vettigt att komma med så här på nattkvisten. Bf jobbar natt så sitter och lirar lite wow. Rätt jävla otroligt att jag faktiskt gör det. Efter allt hat jag haft mot det.
Men hade jag inte börjat spela wow så hade jag ju aldrig stött på så många fina människor. Eller fin människa. Allt on har något gott med sig brukar det ju heta.

Emma har förövrigt döpt om mig till tönt på sin mobil, så jag kontrade med att döpa om henne till tant, pga hennes nya hobby korsord.
Muaha.

I morgon blir det som sagt en lång promenad och sen klippning och plugg. Världens bästa dag ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0