Lördag 27/9 08

Lördag, lördag, lördag.

Klockan är halv 12 och jag har verkligen inte gjort något alls idag. Eller iofs tog jag en lång promenad och rensade skallen lite. Riktigt skönt och väl behövt.
Hade ett oväntat missat samtal efter halva rundan som gjorde mig happy.
Det var nog dagens höjdpunkt.

Nej, fy fan vad deprimerad jag låter. Inte bra, måste sluta med kent det är som neråt tjack för min hjärna.
Och i morgon är det söndag, dessa söndagar, Trotts att jag varken har skola eller jobb jag måste dra mig upp till på måndag så är söndagar hemska. Förr så började söndagsångesten redan när det var dags att lägga sig fredag kväll typ.
I hate them

Men dagen i morgon ska förmodligen tillbringas med dammsugarn och moppen. Städa är verkligen inte kul det heller.

Får se fram emot middag med sötajesska på måndag, gå hysesyn i hennes nya lägenhet. Som hon skulle sagt, du, jag och min balle. Det blir fina krejjer det.

Nej, over´n out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0