Söndag 28/9 08

Precis vaknat, på skit humör tyvärr.
Drömde att Aleks var här och vi satt på ballkongen med en varsin kaffe och disskuterade livets bekymmer. Det scenariot hade varit underbart jusst idag faktiskt. Lätta trycket är ju aldrig fel. Speciellt inte med min underbara norska.

Idag är det som sagt städ dag, tänkte käka lite, plocka av lite i köket och se ta en lång promenad idag igen. Saknar verkligen att röra på mig, så helt underbart att jag faktiskt kommit igång med det igen.
Hehe, få tillbaka min killer body. För pojkvän, wow och p piller gör ju inte susen direkt.
Måste sluta med ciggen också så kondisen kommer upp igen också, men det får bli ett lite senare projekt.
Kan ju inte bli av med alla livets goda på en gång ju.

Så får vi hoppas att det är ett sånt missat samtal idag igen efter halva rundan, då blir jag happy hapyy happy.

Nej frukost var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0