Tankar

Ge mig en känsla att gå på, en röd tråd, ett ledljus och ge mig något jag kan ta på och känna. Jag är så otroligt disträ och tom. Orkar inte tänka och orkar inte en sekund till i mina skor. Byt plats och ordna upp allt, gör det bra igen. Gör mig nöjd...

Ge mig honom att kalla min på en gång, ge mig en utbildning, ge mig ett jobb och en fin lägenhet. Ge mig en bil, ge mig en stor och skön säng, ge mig en skön känsla och ge mig framför allt ett liv.
Ge mig ett liv där jag är nöjd for once, ge mig ett mål att sträva efter och se fram emot, ge mig något att brinna för och kämpa för, ge mig möjligheten att se mig själv i första rummet och ge mig ovillkorlig kärlek.

Kan den här dagen bara ta slut. please...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0