Viktigast av allt är vänner

Utan någon slags rangordning:

Emma, älskade älskade tokfrans. Vad skulle jag ta mig till utan dig? min mycket speciella vän Emma, i dubbel mening ;)
Tanja, Kom hem! Jag saknar dig och våra kvällar med kedjerökande och för mycket vin. We been trough alot.
Aleks, lyckopiller! Tack för att du finns , trotts olika länder. När ska vi flytta ihop och bygga spicegirls rummet då? 
Jessica, Tack för att du alltid finns kvar och alltid finns bredvid. Väsny, 30 minus grader och inga pengar, behöver jag säga mer?
Peter, Jag älskar att jag verkligen kan prata med dig om precis vad som helst. När ska vi ha sönder nästa glas?

Sen finns det ju hel skock till som betyder otroligt mycket också, ni vet vilka ni är.

sen finns det <3 också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0