Ta mig till kärlek.

Eller i alla fall bort här ifrån. Miljöombyte som jag nämnde sist vore fan helt på sin plats. Funderar på att låna pengar av min pappa och åka någonstans själv. Vart som helst, bara jag kommer bort. Urkelljunga vore nice, eller sveg. Långt bort från stockholm, stockholmare och ren vardag.
Hade man bara haft pengar...

Får börja spela på lotto, eller något. Även om pengar inte kan köpa lycka så kan de fasen underlätta. För att slippa gå till sveg liksom. Vore iofs ett jädra motionspass. Nej men några tusingar till övers hade suttit helt på sin plats.

Kanske ska öppna en fond, där man kan sponsra stinas väg till harmoni. Haha, det vore nice. Om alla i hela sverige gav mig 50 öre skulle jag bli rik. Kanske vore en bra idé. Starta eget och bli verksam i tiggar branschen, jag skulle ta det till en helt ny nivå. Nej.... Vad ska man göra.... =/

Kommentarer
Postat av: Aleksandra

stina...:P ska stødja din fond om du skaffar en:P hehe

2009-04-12 @ 16:22:03
URL: http://aleksandraalexandersen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0