Wow

Alltså jag skriver egentligen inte ett skit i denna blogg av någon som helst vikt. Ändå har jag skrivit i nästan ett halvår nu. Kanske borde skriva om någon intressant.
Fast man ska väll skriva om sitt liv, haha och mitt liv är sjukt ointressant jusst nu. Man kanske skulle fejka :D fejk liv liksom:P Då kanske det skulle bli lite intressant.
Fast naah, palla.

Kanske skulle skriva om något jag kan, hmm men vad skulle det vara? Wow? hahahaha, då skulle Emma hata mig, men vem vet, man ska ju nischa sig, då kanske wow är en bra grej. Fast egentligen, hur många som läser bloggar spelar egentligen wow, förutom jag då.
Hmm, vem vet. Kanske skulle bli något=D Skriva massa som faen, och så fort någon googlar något med wow så kommer jag upp :D as bra jue

Ska starta en wow blogg:P (förlåt emma) haha,


Kommentarer
Postat av: Aleksandra

meeee love sushi:P

2009-02-08 @ 14:59:53
URL: http://aleksandraalexandersen.blogg.no
Postat av: Aleksandra

i hate boys!!!! jag saknar sverige!! i miss you.. vil prata, alt er konstigt før tiden..:S

2009-02-27 @ 23:52:43
URL: http://aleksandraalexandersen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0