7 Januari

Känns som att denna onsdag är en ganska intetsägande dag. Ur mina högtalare strömmar Chet Baker. En julklapp från min svärfar. Jazz på hög nivå och jag gillar det. Skivan heter lite klyschigt My funny valentine. Men det är mysigt.
Lugn jazz, lite bakgrundsmusik, Me likey. Får mig att drömma om ett eget kafe med sköna fotöljer och mysig stämning.
Det hade varit underbart.

Ett ordentligt jobb överhuvutaget hade varit underbart. Någon som har ett sånt i bakfickan?

Klarar inte riktigt att inta göra något annat än att plugga längre, börjar gå mig på nerverna. Idag ska iofs lägenheten städas och i morgon ska jag jobba mina 4 timmar, men ändå. Uscha.
Måste åka till Hägersen också, eller iofs skulle jag ju kunna ta det i morgon då jag faktiskt ska dit av andra skäl.

Kommentarer
Postat av: irma

I like your backround. :D

2009-01-08 @ 10:52:53
URL: http://4mypeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0