Avundsjuka

Jag brukar alltid se mig som en person som faktiskt inte blir avundsjuk, som kan glädjas åt alla mina vänners lycka helt ärligt. Men nu är jag avundsjuk, på min egen pojkvän.
Haha, hur absurt låter inte det, jag har försökt förneka det för mig själv och bara tycka att det är kul att han ska åka iväg. Men nu går det inte längre, jag är avundsjuk på att han ska åka till kroatien i sommar med sin pappa och syster och jag är inte medbjuden, eller bjuden behöver jag inte bli, men ens tillfrågad och jag vill med och betala min egen resa.
Jag vet att min pappa inte skulle göra så, eftersom vi ändå är i en fullt seriös relation, bor ihop och delar allt.

Så jag är avundsjuk. Jobbig känsla, jobbigt att det känns som att jag missunnar honom det, haha eller något. Jag vet egentligen inte riktigt vad jag känner. Blev jätte arg när han sa att hans pappa skulle komma hit o planera det med honom. Kul liksom, sitta och höra på när dom planerar en resa jag inte får åka med på :S

Nej jag blir arg.

Jag vill också komma bort hemmifrån och se något nytt. Så det är ren avundsjuka, hur hemsk flickvän kan man bli :S
Tänk vilken bra mål det hade varit. Att träna röven av sig till.

Jag vill också åka bort :( Otroligt mycket faktiskt, men, men får hoppas på en rejäl skatteåterbärgning och åka iväg med frivillig någonstans :D



Kommentarer
Postat av: Aleksandra

du kan komma til mej :D:D eller så kan vi åka på semester i sommar :D:D:

2009-01-29 @ 16:08:47
URL: http://aleksandraalexandersen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0