Varför är det så svårt?

Varför måste det alltid var så otroligt svårt?

Jag börjar bli förvirrad igen, min hjärna spelar mig spratt. Förstår inte hur jag lyckas egentligen.
Känns som att jag börjar närma mig ett vägskäl snart. Där det inte finns något raktfram längre, antingen höger eller vänster. Hur väljer jag? Ska jag singla slant? Det känns som den lättaste utvägen snart, för jag vet allvarligt talat inte vilket håll jag vill åt. Jag har inte den blekaste och just nu så spelar det ingen roll vart det bär av.
Vart jag än går kommer jag att ångra mig och vilja gå tillbaka. Vart jag än går kommer jag snubbla och gå vilse igen.
Frågan är bara vilken av vägarna som har minst hål och fallgropar.

Någon som vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0