Dagen efter dagen efter.

Goddag mina vänner.

Haft en helt underbar midsommar och en helt underbar "dagen efter midsommar".
Nu har dom här 4 veckorna gått, och dom har gått fort. Jag är helt ärligt lite nervös över vad som komma skall.
Hur saker och ting ska liksom utvecklas på olika håll.

Men jag har saker att se fram emot, jag har mycket saker att se fram emot. Just nu ska det bli fruktansvärt kul att se Hoffmaestro och Winnerbäck, att gråta en skvätt av lycka på Håkan hellström. Umgås med mina vänner och bara vara i en vecka. Glömma måsten och bekymmer.
Sen ska det bli kul att fylla år, ha en trevlig kväll med mina underbara vänner.
I Augusti ska det bli otroligt härligt att åka till Oslo. Underbara Oslo. I Oktober ska jag gå på Londons gator och tjöta.
Underbart, det ordet är nog mitt favoritord.

Livet är underbart, lyckorus är underbart.

Vissa människor har något speciellt, något som man egentligen inte kan sätta fingret på.
Något som sitter i ögonen, rösten och leendet. Något helt underbart....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0