In Berlin.

Lyssnat på Sugarplum Fairy hela dagen. Riktigt bra skit.  Speciellt låten: In Berlin.

Ny månad, nya tag. Nytt jag?

Jag är så otroligt glad, hela jag får små lyckorus mest hela tiden. Kan inte minnas när jag hade det sist.
Längtar till att ha mitt eget, längtar till att jobba och gnälla över hur jobbigt det är. Längtar till att åka till Oslo och längtar till att hälsa på i London. Längtar till midsommar med vänner och längtar till nästa träningspass.
Jag har så mycket att se fram emot så jag vet inte hur jag ska välja vad som ska bli roligast.

Det här är jag och så jag ska vara. Den här bitterfittan som publicerat alla tidigare inlägg är nu officiellt begraven på riktigt. Jag har sagt det innan och säger det igen, jag har nog aldrig kännt mig såhär levande.
Levande är bra, mycket bra.

Jag trivs med mitt liv nu och jag trivs med mig själv nu. Jag börjar komma i balans.

Jag har fått ett extrajobb som verkar bra, jag har vänner, jag har ett nytt boende, flaggisen är tillbaka i bilden, det är sommar och jag är verkligen glad.

" och så vill jag tacka livet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0