1-0 Till AIK

Matchen igår var helt underbar, hade sjukt kul med flickorna.
Hade en liten fanclub i början som störde lite. Han startade konversationen med " oj du var snygg, följ med mig hem"
Tack, men nej tack. Haha. Sen bytte vi plats 3 ggr och han följde bara efter.
Han fattade verkligen inte vinken.

Sprang aldrig in i Mange, det var ju lite tråkigt. Men som han sa, det kommer fler matcher.
Derby den 29 igen, ska försöka få med mig någon då. Man får mersmak.


Ska strax ut och ta en runda runt munkholmen, njuta av den friska luften, njuta av att livet är underbart.
Njuta av att vara otroligt ego och bara bry mig om mig själv.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej, vilken tjusig blogg du har.

2009-05-19 @ 18:41:38
URL: http://vaniljljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0