Jagvetinteriktigtvadjagskahasomrubrik

Jag håller på att spricka av glädje och känslor. Det känns så jävla bra, så himla rätt.
Kan inte sluta tänka, kan inte sluta le. Tänk att man kan känna såhär mycket?!
Jag har inte känt såhär på jag vet inte hur länge, kan inte minnas när det kändes såhär sist.
Har jag känt såhär?

Den senaste veckan har jag nog haft ett gigantiskt leende på läpparna mest hela tiden.
Det är frustrerande och underbart på samma gång. Nervöst och tryggt, spännande och avslappnat, allt på en gång.
Min hjärna och min mage klarar inte mycket till nu alltså.

På samma gång som jag är så himla glad vill jag bara gråta.



Men trotts all förvirring, alla känslor på samma gång så är det helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0