Lååång dag

Den här dagen lunkar fram i snigelfart, spöregnar gör det dessutom. Ser iofs fram emot att ta min promenad idag =D

Älskar att gå när det regnar. Verkligen älskar det, känns som att alla ens bekymmer och problem rinner av.
Och det är preecis vad jag skulle behöva nu faktiskt.

Synd att jag inte har min ipod =/ förstår verkligen inte vart jag kan ha lagt den, inte den blekaste. Men, men sånt händer. Får fixa en ny.

En bra sak är att jag ska på en jobb intervjuv på torsdag =D Ska bli skitkul.
Hoppas på att få jobbet, ringde till ett ställe istället för att maila dem.
Dock inte världens mest fancy jobb, men nice tider, 16 till 22, och sen jobb varannan helg. 
Får funka tills jag hittar något bättre om jag nu skulle få det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0