Lost.

If roses are meant to be red
and violets to be blue
why isn't my heart meant for you
my hands are longing to touch you
I can barely breath
starry eyes that make me melt
right in front of me


lost in this world
I even get lost in this song
and when the lights go down
that is where I'll be found

this music's irresistable
your voice makes my skin crawl
innocent and pure
I guess you heard it all before


mister inaccessible
will this ever change
one thing that remains the same
you're still a picture in a frame


lost in this world
I even get lost in this song
and when the lights go down
that is where I'll be found
I get lost in this world
I get lost in your eyes
and when the lights go down
that is where I'll be found

Önskar jag hade kunnat sova längre, stannat kvar i drömmen. Fått vara nära dig längre.
Önskar att det inte hade varit en dröm, min kropp klarar inte mycket mer.
Mina händer skakar, mitt hjärta längtar, hela jag längtar.

Jag är så otroligt lycklig över att faktiskt hittat någon som du, jag känner igen mig i dig.
Allt flyter så naturligt med dig, det skulle kunna bli så underbart.
Jag längtar så det gör ont till den dagen, det ögonblicket.
Det känns som att det är så otroligt mycket som står på spel.
Jag vet helt seriöst inte om jag kännt såhär mycket förut.
Det måste ju vara något bra, det kan inte vara annat än bra.
Jag tror inte du förstår hur bra du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0