Ventilation tack!

Jag tror jag behöver ett ventilationshål, någonstanns att slänga ur sig allt som snurrar i huvudet. Någon/något som inte stället motfrågor, som inte ifrågasätter eller ger svar.


Saker har ändrats så mycket, det här året har varit omtumlande på något vänster. Landat lite mer i mig själv och jag gillar´t.
Bor numera i Märsta, i min alldeles egna lägenhet. Skit konstig känsla. Min alldeles egna fruktansvärt stökiga lägenhet. Jag blev kär, ohyggligt kär i en MrK, fick 3 underbara sommarmånader med honom innan han ramlade av jorden och stampade på mitt hjärta. Men det var en jävla tur att han visade den vidriga sidan nu och inte om typ 3 år. Hjärtat är dock under uppbyggnad och mår under omständigheterna helt okej såhär på dagtid.

Jag har ett jobb jag trivs grymt bra på och har tack vare detta bestämt mig för att bli socionom. Så anmält mig till kvällskurs i MatteB. Kanske kan träffa lite nytt kul folk på samma gång.  =D Eftersom alla jag umgås med flytt fältet.
Socionom utbildningen ska förhoppningsvis läsas i skaune :D Där Fina sötröv numera bor.
Saker blir inte alltid som man tänkt sig, blir iofs aldrig som jag tänkt mig, haha.


Det är knepigt det här med kärlek, allt logiskt tänkande och sunt förnuft försvinner totalt och man är inne i någon jäkla seg dimma. Men sen när dimman lättar och saker blir klart och tydligt, då saknar man att sakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0